Memori Ayam (2.1)

14 02 2011

Salam,                                                                                        Lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sungguh tak ‘update’ blog ni,,,,,,,, kali terakhir adalah pada 3/8/2009 lampau!!!!!…. (Memori Ayam 2).

Memandangkan sekarang keadaan di Mesir tengah bergolak, rakyat memberontak, selepas rakyat berdemo selama 18 hari Presiden Hosni Mubarak pun dah meletak jawatan dan sudah melarikan diri,,,,,maka kawe terngiang-ngiang lagi memori ayam semasa  melawat Mesir duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu………………………

Jadi kawe sambung lagi Memori Ayam (2). ——-> kawe namakan dia Memori Ayam (2.1) ….Layan gambar jer lah!

EGYPT – MESIR  (2004)


The Great Pyramid of  Giza, Cairo (Kaherah)

The Great Pyramid, Giza, Cairo

Oasis Hotel, Cairo (Hotel penginapan bertaraf bintang-bintang di langit)

Karnak Temple, LuxorAlexandria Old City (Iskandariah)

Alexandria old Taxi ….. klasik!

Nile River Cruise (floating hotel), Aswan

Aswan Railway Station

“Colossi of Memnon” – Luxor

Dah banyak dah ni,,,, cukup le sampai sini dulu, kalau ikut Ketua Kampung  Pandan banyak lagi nak ‘upload’ ni, mungkin di lain masa ,,,,, bila ????? lapan tahun lagi kot ???????

Sementara tu, JANGAN klik SINI sebab anda akan baca cerita yang samaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa………………..

Wassalam.

Advertisements